mandag den 1. marts 2010

Klichéfest

Så er den gal igen. Det har den godt nok været længe. Der er vist bare langt mellem både indlæg og snapse i Dineren for tiden, og det her såkaldte forår gør det ikke bedre. Men her er der lidt at kigge på for dem, der ikke endnu har taget deres business andetsteds hen.

Men vi ved jo at...


...og at man må tage det ene med det andet.


Det sagde hende her også i går...


Og jeg er ikke den eneste, der bruger sproget dårligt i dag.


PS: Det der med forår bider ikke på mig før engang i maj. Bleg sol, blege arme, blegt næb. Not my idea of a good time. Næ, giv mig en julinat og grillhygge og en solsort, der flipper helt ud af bare glæde. Dét er årstid, der vil frem.

5 kommentarer:

  1. Street art er alt for cool, og din evne til at formidle er også enestående

    SvarSlet
  2. Her i Hillerød har en grønthandler et stort skilt udenfor, hvor der står "De ringe -Vi bringe"... ;-)

    SvarSlet
  3. Her i Hillerød har en grønthandler et skilt ud til gaden, hvor der med store typer står: De ringe - Vi bringe"... ;-)

    SvarSlet
  4. @Relevans: Tak!

    @Elsebeth: Fantastisk - i en tid, hvor folk bruger alt for mange nutids-r'er, er det da betryggende, at nogen sparer lidt på dem :-)

    SvarSlet
  5. Sådan er solsort har vi og den har overvintret pgr af dårlig vinge, dermed også meget nem at genkende :-)
    Jeg glæder mig sindssygt meget til at se ham flippe ud. Det kan KUN gå for langsomt!

    SvarSlet