onsdag den 2. december 2009

Oh, Tannenbaum

Den indre nisse nøjes ikke længere med at rumstere. Han er nu i fuldt firspring hen over de granbevoksede, sneklædte stepper. Og når nissen løber, må jeg bare lade mine ben følge med. Der er ikke noget at gøre. Derfor endte Viola og jeg nede foran Irma, hvor en sød og termodragtklædt ærkekøbenhavner med bæltetaske og ring i øret solgte mig denne "lille fyr dér" for et beskedent beløb.



Posedame/farende svend/mor-udstyr.



Sådan kom det til at se ud...



Ih, altså, fine træ med flyvende julemand, kogler, kugler, trommer, stokke - og flag. Nationalpsykopatisk Folkeparti skal bare ikke have lov at stjæle symbolværdien i Dannebrog. Niksen nej.

Kvidr!



Jeg glæder mig så meget, til jeg en dag kan gå fuldstændig nuts og købe det største træ, termomanden har. Så skal I satme se pynt og lys og trængsel og alarm.

6 kommentarer:

  1. Hvis manden nogensinde smider dig ud, vil du kunne pakke hele lejligheden ned i den barnevogn! Du har evner dér! ;)

    SvarSlet
  2. for pokker da, det ser godt nok hyggeligt ud! glædelig december!

    SvarSlet
  3. Ha, skønt billede af dit fastelavnsris af en barnevogn! Det er egentlig utroligt hvad man kan have på sådan en. Som en (meget) udvidet dametaske. Du kan jo bruge den som rambuk når du imorgen skal kæmpe dig frem til H&M´s Sonja Rykiel Bonanza.

    SvarSlet
  4. Åh det ser dejligt ud!! Det må altså være toppen når man får barn, så har man jo en undskyldning for al den dejlge julepynt man slæber med hjem...
    Shoppede Rykiel i Spanien på dagen - Det var sjovt, der var virkelig ingen der ville ha det.. Stod helt alene med fråde i mundvigen.. Håber du fandt noegt pænt og frækt til hende med guldskoene og de høje hæle :-)

    SvarSlet
  5. Tak, provins - det var en dejlig kommentar! Jeg fandt noget Rykiel uden mylder, men var der noget i en størrelse, sådan en efterfødselskrop kan være i? Næ nej.

    SvarSlet