tirsdag den 2. februar 2010

A little love

Jeg markerer ikke Valentine's Day, som oprinder om en fjorten dages tid. Jeg synes, at det i bund og grund er noget fis, at man køber roser til sin elskede, fordi blomsterhandleren siger det. Der må være andre grunde og andre dage at gøre det på.

Men i disse dage synes jeg at have brug for kærligheden mere end sædvanligt. Brug for, at den manifesterer sig, og at mennesker er der for hinanden. Verden er et barsk sted.

Så fandt jeg disse gamle kort og smeltede lidt.




Jeg har fundet dem her og her. På de to sider er der links videre til mange andre fine vintage Valentines kort, hvis du skulle få lyst til at sende et til nogen.

2 kommentarer:

  1. I feel you. Verden kan være et grimt sted, og er det tit og (alt for) ofte. Men så er det, man skal huske på alle de gode ting i sit liv; børn, mand, familie, venner, kaffe, kage og sko! ;) Op med humøret smuksak, ind og kys på V!
    Store kram herfra!

    SvarSlet