lørdag den 13. november 2010

Smagsprøve

*Holder krampagtigt fast i din jakke og råber: du må ikke gå endnu, jeg skal bare liiige....*

I kan godt begynde at glæde jer til næste mandag. Der vil den store forpønsning ske. Jeg lover at forklare meget mere, når dagen oprinder, men indtil da kan jeg løfte sløret en lille bitte smule ved at sige dette:

Jeg kan ikke huske, hvorfor jeg i sin tid kaldte bloggen for Flo's Diner. Men nu får det mening.

Og der skal laves kager.

Og I kan godt glæde jer.

Juhu!

16 kommentarer:

  1. JEG KAN GODT LI KAGER!!

    Undskyld, kom jeg til at råbe?

    Glæder mig til le grand afsløring.

    SvarSlet
  2. Kage?! Jeg er solgt allerede. Uanset hvad du har fundet på, så er det genialt fordi det indebærer kage! :)

    SvarSlet
  3. Og jeg glæder mig til at du skriver mere. Hurra for hver en krumme :-)

    SvarSlet
  4. Har prøvet at gætte på, hvad pønsen kunne være, og jeg venter i spænding. Jeg havde ikke gættet på noget med kager, men det begynder virkelig at lyde som noget, jeg ville kunne lide...

    Ditte

    SvarSlet
  5. uuhhh det lyder sååå godt det der flo!

    SvarSlet
  6. Kaaaaaaaaage! Jeg surfer helt sikkert forbi på mandag!

    SvarSlet
  7. Juhu igen! Tak skal I have, kageglade kvinder.
    Og Øglemor: det er altså først på næste mandag!

    SvarSlet
  8. uha nu er det straks meget mere spændende!

    Det er lidt et snydetrick, ikk? Afsløre lidt, uden det blir' for meget... og nu sidder vi endnu mere på stilke for at se HVAD forpønsningen får ud på! haha jeg glæder mig helt nu! :D

    hav en skøn søndag!

    SvarSlet
  9. Der er nu intet som kage.... Glæder, glæder, glæder mig!

    SvarSlet
  10. så ehm vi skal vente i otte dage?

    Bad Flo Baaad FLo!

    :)

    SvarSlet
  11. Arj, først NÆSTE mandag?! Totalt tarveligt. Så skal jeg gå og være nysgerrig i otte dage. Snyyyyyd. Men ok - det er noget med kage. Så det må være værd at vente på :-)

    SvarSlet
  12. Måske det var citronmånerne, som var udsolgt? Men all right! Som når jeg putter ungerne - Sidste gang! Jeg kommer igen på mandag, men så ikke mere, vel?

    SvarSlet
  13. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    SvarSlet